4 tapaa säästää rahaa PPC-kampanjassasi
Jos olet jo aloittanut Google AdWordsin tai olet vasta aloittamassa, sinulla on luultavasti hyvä käsitys siitä, kuinka mahtava sijoitetun pääoman tuottoprosentti voi todella tuoda sinulle vakavaa liiketoimintaa. Loppujen lopuksi, jos kukaan ei napsauta mahtavaa mainostasi, maksat nollaa. Ja joka kerta kun he tekevät niin, sinulla pitäisi olla hyvät mahdollisuudet arvokkaaseen konversioon. Mutta on joitain kauhutarinoita niistä, jotka ovat ryntäneet tähän maksulliseen hakustrategiaan ja ovat saaneet tuhansia klikkauksia maksaakseen ilman asiakkaita. Tässä artikkelissa tarkastellaan hieman lähemmin tätä markkinointikampanjan muotoa ja ehdotetaan tappavia tapoja säästää rahaa samanaikaisesti. Todettakoon, että kenelläkään ei ole varaa heittää hyvää rahaa huonon perään, joten miksi et käyttäisi muutamaa minuuttia tähän lyhyeen artikkeliin ja katso, voitko saada hieman enemmän rahaa kovalla työllä ansaitsemallasi rahalla?
Onko PPC oikea brändillesi?
Onko tämä tyhmä kysymys vai pitäisikö sinun harkita kahdesti ennen seuraavan PPC-kampanjasi perustamista? Kun tämä strategia toimii, se todella tekee sen todella hyvin, mutta toisaalta voit tuhlata paljon rahaa vain saadaksesi selville, että se ei toimi. Jos sinulla on erittäin tiukka budjetti ja uskot pystyväsi suorittamaan tämän vähimmäispäivämaksun, sinun on ehkä harkittava uudelleen. Koska täällä ei ole mitään takuita ja että rahat voitaisiin ehkä käyttää paremmin johonkin muuhun? Jos työsi on B2B, on tosiasia, että maksettu hakumainonta ei aina toimi. Ehkä sinun pitäisi sen sijaan tarkastella jotakin muuta tavoittamista, kuten sähköpostimarkkinointia?
Optimoitu ensin
Tutustu Google Analyticsiin uudelleen ja käytä kaikkia työkaluja selvittääksesi, kuinka hyvin verkkosivustosi voi saada kävijät konversioiksi. Koska ilman tätä strategiaasi, maksat todennäköisesti monista napsautuksista etkä paljosta muusta. Tee jalkatyö ennen kuin nouset suurelle lavalle ja näin voit nähdä hienon tuoton alkusijoituksellesi. Se on ilmainen työkalu, ja niin monet meistä yksinkertaisesti ohittavat tämän erittäin tärkeän ominaisuuden ja jäävät raapimaan päätään, kun myyntiluvut eivät koskaan herää eloon.
Vältä budjettikatkoja
Google AdWordsissa on hieno ominaisuus, jonka avulla voit asettaa enimmäiskulutuksen päivälle, ja tämä on hyvä. Mutta jos päätät säästää muutaman taalan ja käyttää tätä ominaisuutta, saatat työskennellä erittäin väärän talouden puitteissa. Tämän ansiosta Google voi tehdä päätöksiä puolestasi, ja he voivat hyvinkin valita melko huonoja aikoja mainoksesi näyttämiselle. Yritä pysyä omien napsautuskohtaisten rajojesi sisällä ja pitää menoja silmällä siltä varalta, että ne alkavat nousta.
Joten jos olet nyt valmis mainostamaan London Coach Mini Coach School Bus Rental -liiketoimintaasi PPC:n kautta, toivomme, että sinulla on muutamia vihjeitä, kuinka saat sen toimimaan pienemmillä kustannuksilla!
Comments are closed.